رویداد ها

گفتگو نشریه پیام آبادگران با مدیرعامل شرکت پویان پوشش

گفتگو نشریه پیام آبادگران با مدیرعامل شرکت پویان پوشش

در جریان تلاش برای آشنایی با راهبردها و چشم ‌اندازهای تولید کننده ها در صنعت ساخت و ساز، مصاحبه ای با مدیر عامل شرکت پویان پوشش تولید بلوک ساختمانی انجام شده بود که گزارش کوتاهی از این گفت ‌و‌گو را در این بخش ارائه خواهیم داد.

گفت‌و‌گویی جامع با مدیر عامل شرکت پویان پوشش فرانگر جناب آقای مهندس چراغ زاده در نشریه گفتگو منتشر شده است، که به عنوان یک دیدگاه ارزنده و سازنده به چالش‌ ها و موفقیت ‌های شرکت در زمینه نسل جدید تولید بلوک ساختمانی پرداخته است. در این مصاحبه، مهندس چراغ زاده به جوانب متنوعی از عملکرد شرکت، ابتکارات فناورانه، تطابق با استانداردها و نقش شرکت در توسعه صنعت ساختمان اشاره کرده ‌اند.

برخی از نکات کلیدی این مصاحبه شامل مباحثی نظیر تحولات بازار، تکنولوژی ‌های نوین مورد استفاده، و نقش شرکت در تدوین استانداردهای صنعت ساختمان می ‌باشد. گفتگو با مدیر عامل شرکت پویان پوشش فرانگر از ذکر خاطره‌ای شروع شد که خواندنش خالی از لطف نیست. او با اشاره به ماجرایی که در همین سال‌های اخیر تجربه کرده بود، گفت:

 “ما گاهی شرکای خود را که از آلمان به ایران می‌ آمدند به مناطق شمال شهر تهران می ‌بردیم تا بتوانند روند ساخت برج ‌های لوکس آن مناطق را ببینند. در یکی از همین بازدیدها دیدم که آن‌ها با اشاره به صحنه‌ ای با هم صحبت کرده و پوزخند می ‌زنند. بعد از آن، همان صحنه را به من نشان دادند و گفتند آن را به خاطر داشته باشم.

چیزی که نظر آن‌ ها را جلب کرده بود، صحنه ‌ای از چند کارگر در یکی از برج‌ های در حال ساخت زعفرانیه بود که با استفاده از دو بشکه و یک تخته زیرپایی مشغول اجرای گچ و خاک دیوار داخلی بودند. صحنه‌ ای که دیدن آن در ساختمان ‌سازی برای ما کاملاً عادی است.

 بعدها در آلمان با یادآوری این خاطره مرا به دیدن پروژه ‌ای بردند که دو کارگر مشغول اجرای روکش پلاستر بودند. آن‌ ها دیوار را کروم ‌بندی کرده و پلاستر مخصوص را با دستگاه گچ پاش، به دیوار می ‌پاشیدند. نکته قابل توجه این بود که طی یک روز و تنها با دو پرسنل، روکش دیوارهای یک واحد به اتمام رسید.

هدف من از ذکر این خاطره بیان این نکته بود که دگرگون کردن روش‌ ها و مصالح سنتی و جایگزین کردن آن‌ ها با شیوه‌ ها و مصالح نوین، تا چه اندازه می ‌تواند علاوه بر بالا بردن کیفیت باعث صرفه‌ جویی در وقت و هزینه شود.”

بلوک‌ های فوق سبک میکسونال از جمله محصولات نوین و نوآورانه شرکت پویان پوشش فرانگر هستند.

شرکت پویان پوشش فرانگر، یکی از زیر‌مجموعه ‌های هلدینگ فرانگر زرفام است که به طور تخصصی در حوزه تولید مواد و مصالح نوین ساختمانی فعالیت دارد. علاوه بر این، هلدینگ فرانگر زرفام حوزه‌ های فعالیت دیگری هم دارد، از جمله اجرای پروژه‌ های تقویت، تحکیم و حفاظت سطوح و همچنین ساخت و تولید قطعات کامپوزیت و پلیمر و استخرهای پیش ساخته…….

این مصاحبه به خوانندگان این نشریه این امکان را می ‌دهد تا با دیدگاه و تجربیات مدیر عامل شرکت پویان پوشش فرانگر آشنا شده و به نحوه ‌ی فعالیت‌ ها و تاثیرگذاری این شرکت در صنعت ساختمان باز شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *