رویداد ها

هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم آبان 1402

هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم آبان 1402

هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم

تاریخ برگزاری 2 تا 5 آبان 1402

هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان به میزبانی شهر قم در تاریخ 2 الی 5 آبان برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت های ساختمانی، تاسیسات و تجهیزات، شرکت های دکوراسیون داخلی و … حضور داشتند. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات و همکاری های مشترک در حوزه ساختمان بود. شرکت پویان پوشش فرانگر نیز در سالن ملل، غرفه A3 افتخار حضور در این نمایشگاه را داشت.

شرکت پویان پوشش فرانگر تجربه چندین سال تولید مصالح نوین ساختمانی در حوزه صنایع مختلف دارد. این شرکت که یکی از برترین تولید کنندگان بلوک های سبک و مواد ضد حریق ساختمانی است، با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و بهرمندی از مهندسین متخصص و با تجربه سعی بر تولید کالاهای نوین و با کیفیت و خدمت به مصرف کنندگان داشته است.

بلوک سبک میکسونال که 100درصد غیر قابل اشتعال است، یکی از محصولات نوین شرکت پویان پوشش فرانگر است که حاصل دانش و تجربه نیروهای متخصص، تحت لیسانس شرکت میکسونال آلمان (Mixonal) تولید و در این نمایشگاه ارائه شده است. این بلوک ها که در در ابعاد 60*30 و در ضخامت های 8 ، 10، 12 و 15 سانتی متر تولید می شوند، عایق رطوبت، حرارت و صدا بوده و به واسطه وزن سبکی که دارد، ضمن مقاوم سازی ساختمان، وزن کلی سازه را کاهش می دهد.

دومین دسته محصولات شرکت پویان پوشش فرانگر در این نمایشگاه، ملات و سیستم های ضد حریق ساختمانی هستند که تحت لیسانس HBT آلمان تولید شده اند. این مواد استحکام سازه‌های فلزی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع سنگین و درون سوله‌ها را در برابر حریق را افزایش می دهد.

عامل فروش محصولات میکسونال شهر قم نیز درنمایشگاه صنعت ساختمان قم حضور داشتند و به مشتریان در ارتباط با معرفی محصولات، جنس، کیفیت و نحوه اجرای محصولات مشاوره های مورد نیاز را ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *