رویداد ها

نمایشگاه هفته پژوهش آذر ماه 1400

نمایشگاه هفته پژوهش آذر ماه 1400

نمایشگاه هفته پژوهش آذر ماه 1400

طبق روال هر سال، به مناسبت هفته پژوهش در آذرماه 1400 نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد. شرکت پویان پوشش فرانگر و شرکت فراساخت نوین زرفام افتخار حضور در این نمایشگاه را داشتند. هدف اصلی از حضور در این رویداد، معرفی محصولات نوآور و جدید در زمینه ساختمانی بود.

در غرفه این دو شرکت (دانش بنیان) به معرفی محصولات نوین پرداخته شد:

1.شرکت پویان پوشش فرانگر

معرفی بلوک سبک میکسونال و چسب بلوک:

بلوک های سبک با ویژگی ‌هایی چون وزن کم، عایق حرارتی بالا، و مقاومت در برابر ضربه به معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفتند. توسط تیم فنی، جزئیات فنی و ویژگی های مختلف این بلوک ها به بازدیدکنندگان توضیح داده شد. به علاوه آزمایش های عایق حرارتی بلوک در حضور بازدیدکنندگان انجام شد.

2.شرکت فراساخت نوین زرفام

معرفی استخرهای پیش ساخته زرفام :

در طی این نمایشگاه علاوه بر معرفی مصالح ساختمانی، به معرفی استخرهای فایبرگلاس با انواع مدل ها و ابعاد مختلف پرداخته شد. این استخرها دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت بالا در برابر سرما و گرما، نصب سریع، هزینه نگهداری پایین بودند. در این نمایشگاه توضیحی از ویژگی‌ها و مزایای استخرهای فایبرگلاسبرای مشتریان، فرآیند نصب و بهره برداری به بازدیدکنندگان ارائه شد.

حضور در این نمایشگاه سبب شناخت بازدیدکنندگان از نسل جدید محصولات ساختمانی گردید. امیدواریم با کمک این محصولات گامی جدید در راستای زندگی بهتر، ایمن تر هموطنان عزیز کشورمان و کشورهای همسایه برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *