رویداد ها

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران مرداد 1402

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران مرداد 1402

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران آبان 1402

زمان برگزاری 12 الی 15 مرداد 1402

نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مرداد ماه، با حضور تولید کنندگان و متخصصان و فعالان این صنعت  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

شرکت پویان پوشش فرانگر، افتخار حضور در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان را داشت. این شرکت که از فعالین بازار محصولات و کالاهای نوین ساختمانی به شمار می رود، در سالن 40 غرفه 4004 میزبان بازدیدکنندگان بود و با ارائه مصالح نوین و مواد ضد حریق ساختمانی، جدید ترین محصولات در حوزه صنعت ساختمان را به عرصه نمایش گذاشت.

بلوک‌های سبک، چسب‌های بلوک، انواع چسب‌های کاشی و سرامیک، پلاسترها و عایق‌های رطوبتی جزو مصالح نوین ساختمانی هستند که تحت لیسانس شرکت ®Mixonall آلمان تولید شده است.

ملات‌ها، رنگ‌های محافظ در برابر حریق، سیستم‌های دودبند، پوشش‌های محافظ کابل در برابر حریق و … از محصولات محافظ در برابر حریق تحت لیسانس شرکت HBT آلمان تولید شده است.

آن چه در شرکت پویان پوشش در الویت است، تضمین کیفیت کالا و سهولت در ارسال و نصب است. در این نمایشگاه کارشناسان فروش حضور داشتند و در خصوص جنس، کیفیت، نحوه اجرا و ارسال محصولات مشاوره های مورد نیاز مشتریان را ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *