رویداد ها

هفتمین همایش روز زیست فناوری دانشگاه تربیت مدرس

هفتمین همایش روز زیست فناوری دانشگاه تربیت مدرس

شرکت پویان پوشش فرانگر با افتخار در نمایشگاه هفته پژوهش که در آذرماه سال 1402 در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، حاضر گردید، تا آخرین دستاوردها و محصولات نوین خود را به جامعه مهندسین معمار و سازندگان حوزه ساختمان معرفی کند. شرکت در این نمایشگاه، فرصتی بی ‌نظیر برای برقراری ارتباط با همتایان صنعت ساختمان، معماران و علاقه‌ مندان به صنعت ساختمان سازی و مصرف کنندگان محصولات نوین ساختمانی بود. این مجموعه توانست با جلب توجه بازدیدکنندگان به طور موثری محصولات نوین ساختمانی خود را به اشتراک بگذارد.

کارشناسان این مجموعه در این نمایشگاه، به معرفی محصولات پیشرفته در زمینه صنعت ساختمان سازی پرداختند. این محصولات شامل نسل جدید بلوک های ساختمانی میکسونال، چسب بلوک و چسب کاشی و سرامیک و همچنین ملات های ضدحریق HBT بودند که با بازخوردهای مثبت بازدیدکنندگان همراه بود.

بازدیدکنندگان نه تنها از تکنولوژی‌ های جدید پویان پوشش فرانگر تحت تأثیر قرار گرفتند بلکه از فرصت برقراری ارتباط مستقیم با تیم فنی و مدیران این مجموعه نیز بهره مند شدند. بازخوردهای مثبت مشتریان به نقطه قوت این شرکت در زمینه مصالح نوین ساختمانی اشاره داشت.

شرکت در این نمایشگاه به شرکت پویان پوشش فرانگر، فرصتی عالی برای معرفی محصولات نوین ساختمانی فراهم کرد.

بر اساس تجربیات به دست آمده در این نمایشگاه، برنامه‌ هایی برای معرفی محصولات جدید در حال تولید ، در رویدادهای آینده مد نظر داریم. همچنین، ما بر مبنای استقبال و درخواست های متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن فرد متقاضی، عاملیت محصولات خود در سراسر کشور اعطا خواهیم نمود.

شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش این امکان را فراهم نمود تا محصولات خود را در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان پرزنت و معرفی نماییم و مزایای محصولات خود را برای مشتریان تشریح نماییم. همچنین برخی تستهای ضدحریق نیز در حضور مشتریان انجام گردید. با توجه به قول و تعهد ما در شرکت پویان پوشش فرانگر مبنی بر ایمنی و آسایش در پروژه های ساختمانی سعی بر آن داریم رضایت مشتریان و مصرف کنندگان، سازندگان،… را جلب نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *