مقالات

مزایای بلوک سبک میکسونال

مزایای بلوک سبک میکسونال
مزایای بلوک سبک میکسونال
مزایای بلوک سبک میکسونال
مزایای بلوک سبک میکسونال
مزایای بلوک سبک میکسونال

عایق رطوبت  
جذب آب بلوک سبک میکسونال  0.1 است. با استفاده از این بلوک، دیگر نیازی به استفاده از عایق های رطوبتی نظیر ایزوگام نیست. این ویژگی در مناطق جغرافیایی پربارش بسیار حائز اهمیت است. 

مقاومت فشاری بالا: 
بلوک سبک میکسونال، دارای مقاومت فشاری 2.5 تا 4 مگاپاسکال می باشد. مقاومت فشاری، توانایی ماده برای حمل بار بر روی سطح خود، بدون هیچ گونه ترک یا انحرافی است و یک پارامتر مهم برای تعیین عملکرد ماده و دوام آن می باشد.

عایق حرارتی و برودتی
هدایت حرارتی بلوک سبک میکسونال 0.095 می باشد. با استفاده از این بلوک، دیگر نیازی به اجرای پوشش های حرارتی در ساختمان نیست.

زیرا انتقال حرارت و برودت از محیطی به محیط دیگر را به طور موثر کاهش می دهد. از آنجایی که ماهیت چسب بلوک نیز از جنس خود بلوک است. پل حرارتی ناشی از وجود ملات ماسه سیمان در پوسته خارجی ساختمان حذف می شود. این موضوع باعث به حداقل رسانذن تبادل حرارتی ساختمان و ذخیره انرژی گرمایشی و سرمایشی در زمان استفاده کاربران می شود.

وزن مخصوص پایین
وزن مخصوص بلوک سبک میکسونال بسیار پایین است. این موضوع باعث کاهش بار استاتیک ساختمان و مقاومت بیشتر در برابر زلزله می شود.  یکی از مزیتهای مهم این بلوک سهولت در جابجایی و انتقال به طبقات فوقانی ساختمان و نهایتا سرعت اجرای بالای آن است.

سازگار با محیط زیست
بلوک سبک میکسونال، به لحاظ عملکرد عالی در جلوگیری از هدر رفت انرژی سرمایشی و گرمایشی، به وجود آوردن آسایش حرارتی در ساختمان، ارتقای کیفیت هوای داخل، عایق صوت، کمک موثری در راستای پایداری و ساخت و ساز سبز است.

به لحاظ انرژی این بلوک، تامین کننده مبحث 19 مقررات ملی ساختمان در ایران است. همچنین تامین کننده موارد مربوط به مصالح و انرژی، در چک لیست گواهینامه های معتبر ساختمانی نظیر LEED می باشد.

مقرون به صرفه
با توجه به حذف هزینه هایی نظیر میلگرد بستر وال پست، عدم نیاز به رابیتس کاری و اجرای پوشش حرارتی و عایق رطوبتی نظیر ایزوگام، کاهش زمان اجرا و کاهش پرت مصالح، استفاده از بلوک سبک میکسونال، بسیار مقرون به صرفه است.

ضد حریق
بر اساس گزارش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، بلوک سبک میکسونال به صورت 100% غیرقابل اشتعال ارزیابی شده است.

عایق صوت
بلوک سبک میکسونال باعث جذب صوت حداقل به میزان 50 db می شود. این بلوک دارای بالاتری مقاومت صوتی در رده بلوک های سبک است

سرعت اجرای بالا
با توجه به ویزگی هایی نظیر سبکی، گیرش سریع چسب بلوک، ابعاد هوشمندانه بلوک، سرعت اجرای آن بسیار بالا است.

با دوام
عناصر تشکیل دهنده بلوک سبک میکسونال پایدار است. در برابر شرایط جوی اعم از یخبندان یا حرارت بالا و انبساط و انقباض ناشی از آن، همچنین به لحاظ نفوذ رطوبت مقاوم بوده و تخریب نمی شوند.

اره پذیر
بلوک سبک میکسونال قابلیت اره کشی و شیارپذیری فوق العاده دارد و به راحتی با استفاده از یک ابزار ساده می توان محل عبور تاسیسات مکانیکی و الکتریکی را در آن تعبیه نمود.

پیچ پذیر
این محصول قابلیت پیچ پذیری و میخ پذیری و سوراخ کاری بالایی دارد.

مزایای بلوک سبک میکسونال
مزایای بلوک سبک میکسونال
مزایای بلوک سبک میکسونال
مزایای بلوک سبک میکسونال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *